شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
سلام کانال تلگرام
اینستاگرام
گروه: سیاسی
ساعت: 15:06 منتشر شده در مورخ: 1392/09/06 شناسه خبر: 31631

احمدی نژاد کشون روحانی در تلویزیون+ جدول کنایه ها

احمدی نژاد کشون روحانی در تلویزیون+ جدول کنایه ها
این همه آمارهای منفی و عدم اشاره به حتی یک اقدام مثبت در دولت گذشته درحالی مطرح شد که در جریان همین برنامه، روحانی از همه ی افراد جامعه و جریان های سیاسی خواست تا "دلها از کینه ها شسته شود"!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از "خیبرآنلاین"، درحالی که افکار عمومی مدتهاست منتظر بودند تا رییس دولت یازدهم طبق وعده ای که در جریان تبلیغات انتخاباتی داده بود، ظرف کمتر از 100 روز، تحول اقتصادی و معیشتی ایجاد کند و گزارش این تحول را به ملت ارایه نماید، در این برنامه تلویزیونی که با گذشت چندین روز از 100 روز فعالیت دولت به صورت زنده پخش شد، بیشتر به بررسی یکطرفه و با نگاه کاملا منفی به عملکرد دولت گذشته پرداخته شد.


براساس این گزارش، قبل از آغاز برنامه روحانی، فیلمی تبلیغاتی از وی پخش شد و در ادامه، گفتگوی تلویزیونی رییس دولت با اجرای پرایراد 3 مجری تلویزیون به روی آنتن رفت.

در شرایطی که قطعا بسیاری از مردم ایران برنامه ی خود را تنظیم کرده بودند تا گزارش اقدامات و عملکرد دولت یازدهم را از زبان رییس آن بشنوند اما هرچه از زمان آغاز این گفتگوی خودمانی و کاملا یکطرفه می گذشت، مخاطب از این همه یکجانبه گویی راجع به دولت گذشته و عدم پرداخت درست و حسابی به عملکرد دولت فعلی بیشتر تعجب می کرد.
 


مجریان این گفتگو که روحانی را در ارایه ی آمار یکطرفه و کاملا منفی از دولت گذشته همراهی می کردند، فضا را به گونه ای ترسیم نمودند که مخاطبان گمان یک برنامه تبلیغاتی در جریان رقابت های انتخاباتی را در ذهن تداعی می کردند.

ارایه ی آمارهایی عجیب در حالی که در طرف مقابل کسی نبود تا نسبت به صحت و سقم آنها سخنی بگوید، عدم اشاره به حتی یک اقدام مفید راجع به دولت گذشته و زیرسوال بردن کلی شاکله ی دولت های نهم و دهم بیشترین وقت این برنامه تلویزیونی را از ان خود کرد.

این اتفاق درحالی رخ داد که یکی از مهمترین نقدهای روحانی در جریان تبلیغات انتخاباتی به صداوسیما،به روی آنتن فرستادن برنامه هایی بود که در آنها، فردی در غیاب افراد دیگر راجع به آنان و عملکردشان مطالبی را ارایه می کرد.

به نظر می رسد برنامه دیشب تلویزیون نیز دقیقا به همین عارضه مبتلا شده بود. روحانی باتوجه به اینکه در این برنامه هیچ فردی از طرف دولت گذشته نیست تا نسبت به آمار و ارقام و سخنان کاملا منفی وی پاسخی ارایه دهد، تا انتهای گفتگو کوشید تا این اقدام یکطرفه ی خود را تداوم بخشد.

در پایان این برنامه ی گزارش گونه، آنچه که بیشتر از هر چیز در ذهن مردم تداعی شد، سردرگمی میان آمارهای ارایه شده بود به طوری که تماس های تلفنی و پیامک ها و ایمیل ها نشان می دهد که این نوع رفتار، منجر نوعی اعتمادسوزی میان مردم و عموم مسئولان خواهد شد به شکلی که آنها می گویند چندی قبل، وزیر اقتصاد دولت سابق آمارهایی از دارایی های مالی تاریخی اقتصادی در زمان تحویل دولت سخن می گوید و اینک رییس دولت جدید، از این همه نداریی های تاریخی دم می زند.

بالاخره کدام سخن درست است و اینجاست که در نتیجه ی این رفتار که ناشی از عدم تدبیر صحیح است، پایه های اعتماد مردم به سخنان مسئولان سست می شود.

نکته ی جالب اینجاست که این همه آمارهای منفی و عدم اشاره به حتی یک اقدام مثبت در دولت گذشته درحالی مطرح شد که در جریان همین برنامه، روحانی از همه ی افراد جامعه و جریان های سیاسی خواست تا "دلها از کینه ها شسته شود"!

او همچنین یکی از شعارهای سه گانه اش را "احیای اخلاقی" دانست و البته توضیح نداد که این چه نوع احیای اخلاقی است که در منظر عمومی، راجع به فرد، مجموعه و دولتی سخن بگویید که او نماینده ای برای دفاع ندارد و به صورت یکطرفه و همه جانبه همه ی بدی ها را به آنها نسبت دهید؟!

شاید برخی حامیان روحانی بگویند که همین رفتار از سوی احمدی نژاد نیز سر زده است که پاسخ کاملا واضح و روشن است. اولا قطعا چنین رفتاری از سوی هرکسی سر بزند امری نکوهیده و قابل سرزنش است، ثانیا اگر قبول دارید که او اشتباه کرده و چنین رفتاری، اشتباه است، چرا خود به این عمل مرتکب شده اید؟!

همچنین، روحانی در بخشی از سخنانش بدون مرزبندی با هیچ فرد و جریانی گفت که "این دولت می خواهد با همه آشتی کند"! اینک سوالی که مطرح می شود این است که آیا این همه منفی گویی از اقدامات دولت گذشته که با رای تاریخی و بی سابقه ی مردم بر سر کار آمده بود و قطعا با همه ی اقدامات مثبت و منفی اش، همچنان در میان بخش هایی از جامعه حامیانی دارد، در راستای همین آشتی کنان محسوب می شود؟!

اگرچه راجع به اقدامات بیش از 100 روزه ی دولت یازدهم و نیز آمار و ارقامی که رییس دولت از عملکرد خود و مجوعه اش ارایه کرده، سوالات و ابهامات بسیاری مطرح است اما باتوجه به اینکه بیشترین حجم گفتگوی تلویزیونی دیشب روحانی به اقدامات دولت گذشته معطوف شده بود، بیشترین حجم این نوشتار نیز به همین مساله اختصاص یافت.

مجددا یادآوری می شود که اگر همه ی سخنان روحانی را صحیح بدانیم اما معتقدیم که شاید یکی از علل رای 50+0/7 درصدی او در انتخابات که منجر به پیروزی اش شد، به خاطر همان اقدامات اشتباه دولت گذشته باشد و مردم به او رای دادند که آن مسایل را اصلاح کند. اینکه پس از 100 و چند روز، باز هم مانند دوران انتخابات به همان مسایل پرداخته شود، چه مفهومی می تواند داشته باشد؟

روحانی وعده کرده بود که در مدت 100 روز و حتی کمتر، تحول اقتصادی و معیشتی برای مردم ایجاد می کند.

در جدول ذیل، بخشی از کنایه های مستقیم و غیرمستقیم روحانی نسبت به دولت گذشته و رییس آن آمده است که قضاوت را برعهده ی مخاطبان می گذاریم:
 

کنایه های روحانی در گفتگوی تلویزیونی با مردم

خطاب به :


1- در زمان تحویل دولت کشور از لحاظ کالاهای اساسی دچار مشکل بود

2- در یکی از استان ها تنها برای سه روز گندم داشتیم

3- خزانه خالی بود

4- سال 91 رشد 5/8 - درصد و تورم بالای 30 درصد و در زمان تحویل دولت تورم بالای 40 درصد بود

5- رکوردتورمی دولت قبل در 50 سال اخیر بی سابقه بود

6- دولت نهم و دهم پولدارترین دولت بود

7- دولت گذشته بدهکارترین دولت بود

8- برای مسکن مهر،  چطور، کجا، با چه شرایط و در چه حجمی مسکن بسازیم و پولش را از کجا بیاوریم. چون درست نیست که پول مسکن را از جیب تک تک مردم درآورده باشیم

9- روابط دولت با دنیا در گذشته به جز چند کشور محدود در حد بسیار پایینی قرار داشت و مشکلات فراوانی برای ایرانیان داخل و خارج از کشور نیز وجود داشت

10- در شرایطی که ما به سمت تحریم می‌رفتیم و دولت هم این موضوع را می‌دانست، می‌گفت که این تحریم‌ها کاغذ پاره است و وابستگی‌اش را به خارج در بخش اقتصادی بیشتر می‌کرد

11-  متاسفانه در سال‌های گذشته عمل ما با شعارمان سازگار نبود و این موضوع برای کشور، مشکل ایجاد کرد

12-  ما سایه سیاست را از روی ورزش برداشتیم. اکنون چرا اصحاب فرهنگ خوشحالند چون ما فضای امنیتی را مقداری کنار زدیم.

13- در گذشته با کارشناس‌ها فاصله گرفته بود و دیدیم سازمان مدیریت و برنامه و بودجه تعطیل شد. اما ما معتقدیم کارشناس‌ها باید بیایند

14- آمار و ارقام نجومی از بدهی دولت گذشته به سیستم بانکی، صندوق تامین اجتماعی و بازنشستگی، بخش خصوصی

15- تنها 30 درصد تسهیلات وعده داده شده به مردم در سفرهای استانی محقق شده است

16- از سال 84 به بعد هرسال خرید داخلی گندم سالی 1 میلیون تن کم شد

 

 

 

 

 

 

 

عملکرد احمدی نژاد، مجموعه دولت نهم و دهم

 

انتهای پیام/گ

https://newroom.dana.ir/31631
ارسال نظر
نظرات
ناشناس
1392/09/06 - 16:51
پاسخ
حرف راست زو باید زد،چه بعضیا خوششون بیاد چه ... ! درود برصداقت و مرگ بر دروغگو
rateup 1105
ratedown 58
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به منظورت صداقت داناست یا صداقت روحانی؟!!
rateup 59
 ratedown 12
1392/09/06 - 21:52
پاسخ ناشناس به میگم جهنم لااقل 8 سال لااقل بودیم و خندیدیم اینو چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟
rateup 9
 ratedown 0
1392/09/08 - 11:38
پاسخ علی به ایا به نظر شما می شد بدون توضیح وضعیت قبل از شروع دولت جدید در مورد کارهای صورت گرفته صحبتی کرد. هنوز ما در دهه فجر بعد از 35 سال از انقلاب به جای اینکه امار عملکرد خودمان را با وضعیت عمومی جهان مقایسه کنیم با قبل از انقلاب مقایسه می کنیم چطوره اونجا اشکال نداره ولی اینجا!!!!
rateup 3
 ratedown 2
1392/09/08 - 23:38
پاسخ مهدي به حرف راست و دروغ چيه؟ ما كه نميگيم احمدي نژاد خوب يا بد بود من ميگم آقاي روحاني وضعيت كشور رو ديده بود و عملكرد آقاي احمدي نژاد رو ديده بود كه وعده كرد 100 روزه درست ميكنه؟ وعده خلاف و بدون كارشناسي داده بود. الان كه پشيمان شده و جواب قانع كننده اي نداره اينجوري فرافكني ميكنه تحريمي رو كه ايشون نتونست 100 روز تحمل كنه و مجبور به قبول مذاكره شد (البته با اصل مذاكره مخالفتي ندارم) احمدي نژاد 2 سال ممكلت رو باهاش پيش برد (هر چند مملكت داري احمدي نژاد رو هم قبول ندارم) ولي از فرافكني و متهم كردن بيخودي خوشم نمياد
rateup 3
 ratedown 0
1392/09/09 - 15:00
پاسخ مهدي به شرمنده اينو جا انداختم علي آقا نوشتند ما با قبل از انقلاب مقايسه ميكنيم بله اين كار رو ميكنيم و مقايسه بد نيست. مقايسه يعني بگي قبلي ها چيكار كردند و شما چيكار كرديد. آقاي روحاني اگه ميگفت ما اين اقدامات رو كرديم و در دولت قبلي اينجور بوده درست بود ولي تخريب دولت قبلي دردي از ضعف عملكرد ايشون رو درمان نمي كنه كه گفته بودند 100 روزه چه كارهايي مي كنند و نكردند. به نظر من بنده خدا خدش هم فكر نمي كرد رأي بياره وگرنه هر آدم بي سوادي هم ميفهميد كه خرابي كه تو چند سال بوجود اومده تو 100 روز درست شدني نيست.
rateup 1
 ratedown 0
1392/09/09 - 15:04
.
1392/09/06 - 16:52
پاسخ
درود برصداقت..
rateup 172
ratedown 14
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/06 - 16:52
پاسخ
آیا ج اقای احمدی نژاد با بیانات خود کشور رو دچار مشکلات بزر گی کرد؟؟یا شما آقای کلید دار؟؟؟
rateup 75
ratedown 432
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به احمدی نژاد باید رئیس‌جمهور مادام‌العمر ایران می شد تا افرادی مثل روحانی نیان
rateup 112
 ratedown 80
1392/09/07 - 09:14
پاسخ ناشناس به الان بر اساس کدوم منطق این سوال رو می پرسی؟
rateup 24
 ratedown 4
1392/09/07 - 10:40
پاسخ ناشناس به محمود که دنیارو دچار مشکل کرده بود
rateup 56
 ratedown 11
1392/09/07 - 12:19
پاسخ قلی به عاقلان دانند
rateup 16
 ratedown 5
1392/09/07 - 14:04
پاسخ ناشناس به 8 سال با درآمد افسانه ای نفت و این فلاکت نیازی به گفتن دکتر روحانی نبود...
rateup 58
 ratedown 10
1392/09/07 - 14:18
پاسخ محمد_ت به روحانی میخوادباخراب کردن آقای احمدی نژادبرای خودش آبرویی دست وپاکنه،مردم فریب بخورندیزدان که آفریننده است چه؟اونم میشه فریب داد،بزرگش نخواننداهل خرد...که نام بزرگان بزشتی برد.دوستان فرق مارنوشته رابامارکشیده رابیشتربشناسیدکه فردای قیامت شرمنده نشید وبگیدماکه نمیدونستیم.پاینده ایران بزرگ
rateup 4
 ratedown 19
1392/09/08 - 00:11
ناشناس
1392/09/06 - 16:55
پاسخ
سلام مگر احمدی نژاد کا ر مثبت داشت فقط دلال بازی را به اوج رساند
rateup 539
ratedown 52
ارسال نظر
کرمعلی
1392/09/06 - 17:03
پاسخ
اقای روحانی یعنی اقای احمدی نژاد هیچ کار مثبتی نداشتن؟شما100روزه اومدی غنی سازی 20درصد رافروختی به5درصد حالا شما برای 6ماه دیگه که باید بری ژنو برای مذاکره 5+1دیگه چیزی نداری بفروشی!شما تا میتونستی باج دادی به اروپایها ولی اقای احمدی نژاد حتی یک درصد هم به انها باج نداد!بسیار متاسفم براتون اقای دکتر.........
rateup 71
ratedown 481
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به کرمعلی برای همین بی تدبیری های دولت تدبیر به این فلاکت افتادیم
rateup 53
 ratedown 178
1392/09/06 - 22:15
پاسخ امين به کرمعلی خوشم مياد كه دكان كامنت نويسي برخي دوستان هم جمع شده و از الان بايد دنبال يه كار واقعي واسه كسب درآمد باشن!!!!!
rateup 18
 ratedown 2
1392/09/07 - 09:08
پاسخ ناشناس به کرمعلی ۸ سال دولت مطبوع شما رو تحمل کردیم، قنی سازی ۲۰ درصد کردیم ولی مریضای سرطانیمون هنوز مشکل دارو دارن. ما ساکت نشستیم و گزاشتیم دولت مطبوع شما با بی تدبیری وضع مملکت رو به اینجا بکشونه حالا ازت میخوام آدم باشی و بزاری کارشونو بکنن این بندگان خدا!
rateup 53
 ratedown 8
1392/09/07 - 09:16
پاسخ ناشناس به کرمعلی شما راجع به چیزی که ازش اطلاع نداری حرف نزن. تو اصلا می دونی فرق اورانیوم 20 درصد با اورانیوم مثلا 5 درصد چی هست؟ اصلا می دونی خود اورانیوم چی هست؟ اینا اسمش باج نیست،تعامل با دنیاست. چیزی که واقعا برای ایران لازم نیست و فقط دردسرهاش رو زیاد می کنه برای چی تولید کنه؟ . احمدی نژاد مردم رو بدبخت کرد با اینکارهاش. از کجا داری ضربه می خوری که طرفداری احمدی رو می کنی؟ نکنه سکه هات رو دستت باد کرده؟
rateup 47
 ratedown 11
1392/09/07 - 09:19
پاسخ ناشناس به کرمعلی فلاکت اینه که اورانیوم 20 درصد نداشته باشیم یا این که مردم از گرسنگی بمیرن؟
rateup 46
 ratedown 9
1392/09/07 - 10:42
پاسخ حامد به کرمعلی از اینکه یادآوری کردید که آقای احمدی نژاد به چین هند کره سوریه و روسیه هیچ امتیازی نداده ممنونم
rateup 21
 ratedown 5
1392/09/07 - 10:56
پاسخ ناشناس به کرمعلی من نمویدونم شما اصول گراها از کی پول مفت میگیرید که فلاکت و فقر مردم براتون مهم نیست اگه برای نیروگاه میخوایم فقط 3.5% غنی سازی کافیه بیشترش برای بمبه و به قیمت آسایش و زندگی آدم وار مردمه که دارید به خاطر ساختن بمب میدید
rateup 35
 ratedown 7
1392/09/07 - 12:17
پاسخ صوفیا به کرمعلی احمدی نژاد اونقد گند زده بود به مملکت که دیگه چیزی نمونده بود و نداشت که باج بده وگرنه میداد. کشور ما از لحاظ درآمدهای ارزی در 8 سال قدرت احمدی نژاد پولدارترین بوده اما این پولا به کجا و تو جیب کی رفت؟؟؟؟؟؟؟؟ که با اونهمه پول، مملکت رو با کلی بدهی و تعهدات تحویل دولت بعدی داده. که بقول روحانی فقط 30 درصد تعهدات انجام شده مابقی 16 سال دیگه طول میکشه. پس درآمدهای ارزی صرف چی شده؟؟؟ اصلا کدوم کار احمدی نژاد مثبت بوده؟؟؟؟ فقط یه مشت دروغ به مردم تحویل داد... ملت که از تقصیراتش نمیگذره قضاوت با خدا
rateup 37
 ratedown 8
1392/09/07 - 13:30
پاسخ اكبر به کرمعلی آقاي كرمعلي مي شه بفرمائيد غني سازي 20 درصدي بدرد چي مي خوره ؟از 5% اش سوخت نيروگاه مي سازند از 99% اش بمب اتم . از 20% چي مي سازند كه اينقدر شما اصرار داريد كه ...
rateup 3
 ratedown 1
1392/09/09 - 09:40
عبداله
1392/09/06 - 17:05
پاسخ
در دولت احمدی نژاد مگر اقدام مثبتی بود ؟ شاید هاله نورش رامنظور است
rateup 432
ratedown 32
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/06 - 17:05
پاسخ
اینا واقعیتن نه کنایه
rateup 268
ratedown 25
ارسال نظر
حیدری
1392/09/06 - 17:09
پاسخ
حرف حق تلخ است
rateup 222
ratedown 18
ارسال نظر
ماهان
1392/09/06 - 17:18
پاسخ
روحانی حرف دل 80 درصد مردم رو زد
rateup 517
ratedown 30
ارسال نظر
پاسخ حامد به ماهان 19 درصد بگذار روش
rateup 29
 ratedown 5
1392/09/07 - 10:57
پاسخ قلی به ماهان درصد را اشتباه گفتی 75میلیون نفر - 1 میشود 74.999999نفر یعنی 99.99
rateup 23
 ratedown 3
1392/09/07 - 14:07
simin
1392/09/06 - 17:22
پاسخ
hi i would like to konw news from iran thks
rateup 10
ratedown 13
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/06 - 17:23
پاسخ
سخنان ضد دولت قبلي بيش از اين بود. مجددا ملاحظه نماييد.
rateup 36
ratedown 9
ارسال نظر
محمود
1392/09/06 - 17:23
پاسخ
برای دولت راست‌گویان متاسفم
rateup 35
ratedown 232
ارسال نظر
پاسخ قلی به محمود منم هم برای شما
rateup 26
 ratedown 6
1392/09/07 - 14:08
یک کارگر بیسواد
1392/09/06 - 17:29
پاسخ
بهتر بود احمدی نژاد نیز حضور داشت تا از عملکرد دولت خود می توانست دفاع کند تا مردم صداقت هر دو را می سنجیدند - تنها رفتن نزد قاضی مطمئناً راضی بودن یکطرف هست - آقای روحانی جوجه را آخر پاییز می شمارند نه الان.
rateup 44
ratedown 65
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به یک کارگر بیسواد میومد دوباره همون حرف های تکراری رو میزد و چر. . . . میگفت
rateup 80
 ratedown 18
1392/09/06 - 22:17
پاسخ ناشناس به یک کارگر بیسواد اون که جرات نداره پاش رو تو هیچ دادگاهی بزاره....
rateup 26
 ratedown 4
1392/09/07 - 08:07
پاسخ ناشناس به یک کارگر بیسواد چطور اون موقع که احمدی نژاد همه چیز در اختیارش بود و می یومد همه رو می کوبید و یک مشت آمار و ارقام دروغ به مردم می داد صدات در نمی یومد؟!!!!
rateup 29
 ratedown 5
1392/09/07 - 09:21
پاسخ ناشناس به یک کارگر بیسواد مگر احمدي نژاد وقتي دولتهاي قبلي رو زير سوال ميبرد روساي جمهور قبلي اجازه دفاع داشتند
rateup 27
 ratedown 4
1392/09/07 - 09:50
پاسخ سیما به یک کارگر بیسواد دوست عزیز احمدی نژاد 8 سال فقط حرف زد و البته وقتی هم عمل کرد بدتر از حرفاش بود فکر می کنم دیگه بسه..
rateup 26
 ratedown 5
1392/09/07 - 09:53
پاسخ نادر به یک کارگر بیسواد چيه نكنه دلت واسه بگم بگماش تنگ شده كه
rateup 18
 ratedown 3
1392/09/07 - 09:55
پاسخ من به یک کارگر بیسواد 8سال برا دفاع ازخودش کافی نبود ؟مردم عمرشون اینقدر نیست که برا امتحان هرکی 8سالشونو بدن.
rateup 14
 ratedown 4
1392/09/07 - 10:32
پاسخ ناشناس به یک کارگر بیسواد باید احمدی نژاد می یومد تا روحانی هر چی دلش می خواست نگه
rateup 5
 ratedown 15
1392/09/07 - 10:45
پاسخ قلی به یک کارگر بیسواد مگر زمان اون حرفهای تاریخی اش ایت الله هاشمی بود
rateup 10
 ratedown 3
1392/09/07 - 14:09
پاسخ ياحق به یک کارگر بیسواد منظورتون عاليجناب سرخپوشه؟!!! خوبه كه خودتون همين القابو داديد به حضرتشون
rateup 2
 ratedown 2
1392/09/07 - 23:00
پاسخ حسین به یک کارگر بیسواد چرا در مورد مباحث از قبیل اورانیوم که اطلاعی ندارید اظهار نظر می کنید سه سال قبل که قرار بود اورانیوم را تحویل بدهیم و جایگزین بگیریم می گفتند به زیان کشور هست ولی اکنون اورانیوم را بدون جایگزین تحویل می دهیم و خودمان را خلع سلاح می کنیم . وا اسفا
rateup 0
 ratedown 1
1392/09/08 - 02:06
رضا
1392/09/06 - 17:32
پاسخ
رییس جمهور شریفم چیزی جز حقیقت نگفت روحانی مچکریم سالاااااااری مرد مودب و برازنده ریاست جمهوری ملت شریف ایران
rateup 395
ratedown 14
ارسال نظر
جواد
1392/09/06 - 17:33
پاسخ
مجری این مصاحبه باید احمدی نژاد میشد تا جواب تمام تخریبها رو میداد.اگر شجاعت احمدی نژاد نبود الان کمر ملت شکسته بود.هدفمندی دزدان زیادی رو بی نصیب گذاشت(منظورم دزدان بیت المال و قاچاقچی ها هستن)اگه احمدی نژاد مجری بود واقعا عالی میشد و فکر نمیکنم روحانی اینطور یکطرفه آمار اشتباه به مردم میداد.اون مجری های تشریفاتی که فقط لبخند میزدن و تخریب دولت گذشته رو تءیید میکردن.از این دولت بیشتر بدم اومد .واقعا انصاف نبود خدمات دولت گذشته اینطور نادیده گرفته میشد و بجای گزارش صد روزه تخریب دولت گذشته به مردم داده شد.پیشنهاد میکنم یه مناظره بین احمدی نژاد و روحانی گذاشته بشه .احمدی نژاد شجاع استاد مناظره هستن و مطمئنم مردم متوجه میشن دولت گذشته اینقدر ها هم بد نبوده.بخدا اگه برخی اقدامات شجاعانه دولت قبل مثل هدفمندی نبود الان ملت بیچاره میشدن.
rateup 30
ratedown 124
ارسال نظر
پاسخ درزی به جواد اشتبای نظر دادم
rateup 19
 ratedown 5
1392/09/06 - 21:47
پاسخ ناشناس به جواد دزد اصلی خودشونن ، بنده خدا . . . خوابی یا خودتو زدی به خواب . . . مملکت به تاراج رفته
rateup 49
 ratedown 10
1392/09/06 - 22:19
پاسخ ناشناس به جواد "احمدی نژاد شجاع استاد مناظره هستن و مطمئنم مردم متوجه میشن دولت گذشته اینقدر ها هم بد نبوده"....عزیزم برو شیرتو بخور از هیچی خبر نداری...استاد مناظره؟با بگم بگم شاید اما صراحت و قدرت بیان روحانی اجازه این شیطنت ها رو بهش نمیده!آفرین پسر برو بگیر بخواب برو....
rateup 13
 ratedown 6
1392/09/06 - 23:15
پاسخ ناشناس به جواد مگه دزدها بیشتر از 150 میلیارد دلار میخواستن بدزدن یک نفر به اندازه همه دزدها دزدید
rateup 12
 ratedown 3
1392/09/06 - 23:41
پاسخ ناشناس به جواد احمدی نژاد استاد مناظره نیست عزیزم، بلکه استاد سبسطه است.
rateup 15
 ratedown 2
1392/09/07 - 09:33
پاسخ ناشناس به جواد الان ملت بیچاره میشدن. یعنی چی مردم بیچاره شدند از خواب خرگوشی بیا بیرون اون آقا زیادی دلسوز بود بدون تفکر بذل وبخشش کرد ما از این ور بوم افتادیم
rateup 1
 ratedown 4
1392/09/07 - 10:04
پاسخ Rahman به جواد سلام ببخشید منظورتون سه هزار میلیارده یا دزدای آدمکش بانکهایا....که اینا رو آقای احمدی نژاد خودش زحمت کشید تحویل جامعه داد آقای محترم.
rateup 6
 ratedown 6
1392/09/07 - 10:06
پاسخ ناشناس به جواد آقای احمدی نژاد سخنگوی خیلی خوبی بود
rateup 4
 ratedown 8
1392/09/07 - 10:48
پاسخ سهیل به جواد حالا نه اینکه آمار و ارقام و منحنی های احمدی نژاد همش رو حساب و کتاب بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جمع کن داداش، تو هم فنا شدی خبر نداری. دزدان بیت المال همونایی هستند که 8 سال پول بی زبون حاصل از درآمدهای نفتی پتروشیمی را به جیب از من و تو بهترون ریخت. از خواب خرگوشی بیدار شو بابا کجای کاری؟؟؟؟
rateup 11
 ratedown 3
1392/09/07 - 13:33
پاسخ قلی به جواد شششششششششووووووووششششششش
rateup 2
 ratedown 2
1392/09/07 - 14:10
پاسخ ناشناس به جواد اگر هدف مندی نبود دلار زیر 1000 تومان بود و اینهمه فقر فلاکت نبود. صدقه نمی خواهیم کار می خواهیم
rateup 14
 ratedown 3
1392/09/07 - 15:27
ناشناس
1392/09/06 - 17:46
پاسخ
همگی درسته....
rateup 34
ratedown 4
ارسال نظر
دانا حالا حالش ببر
1392/09/06 - 17:47
پاسخ
تنها اشتباه احمدی نژاد این بود که جلو رهبری ایستاد
rateup 18
ratedown 36
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به دانا حالا حالش ببر تنها اشتباه این نبود ، خیلی اشتباه داشت . چشم بصیرت می خواد
rateup 44
 ratedown 8
1392/09/06 - 22:20
پاسخ ناشناس به دانا حالا حالش ببر احمدی نزاد برای ریاست جمهوری زیادی بود
rateup 13
 ratedown 4
1392/09/07 - 12:47
محتبی
1392/09/06 - 17:50
پاسخ
احمدی نژاد مردی برای تمامن فصول بود خدا نگهدارش باشد
rateup 264
ratedown 214
ارسال نظر
پاسخ امين به محتبی چقدر نظر مخالف خيلي با حاله هاااااااا
rateup 2
 ratedown 1
1392/09/07 - 09:16
پاسخ ناشناس به محتبی شاید مردی تمام فضول بود.
rateup 13
 ratedown 1
1392/09/07 - 09:38
پاسخ سهیل به محتبی بهار، تابستان، پاییز،زمستان عجب کتی داشت محمودی.
rateup 7
 ratedown 2
1392/09/07 - 13:35
پاسخ اكبر به محتبی شهرداري استخدام مي كند
rateup 2
 ratedown 0
1392/09/09 - 09:44
morteza
1392/09/06 - 18:05
پاسخ
جواب خوبی‌ها را نباید اینطوری داد آقای روحانی
rateup 41
ratedown 54
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به morteza میخوای براش فرش قرمز پهن کنیم . . . اینطور خوبه ؟
rateup 42
 ratedown 9
1392/09/06 - 22:22
ناشناس
1392/09/06 - 18:09
پاسخ
اگه میگید این ایرادا نبوده جواب این 16 کنایه روحانی رو بدید
rateup 40
ratedown 4
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/06 - 18:22
پاسخ
حرف حق را باید گفت و شنید حتی اگر تلخ باشد برادر !
rateup 46
ratedown 6
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/06 - 18:24
پاسخ
مگر وقتی احمدی نژاد با مرتضی حیدری می نشستن و دروغ می بافتند کسی بود که جواب آنها را بدهد. اون موقع چرا همه لال بودن.
rateup 183
ratedown 12
ارسال نظر
پاسخ ::مسعود:: به لال نبودن بعضی ها کور بودند..
rateup 8
 ratedown 2
1392/09/06 - 22:46
پاسخ ناشناس به همینو بگو....
rateup 6
 ratedown 0
1392/09/07 - 12:30
ناشناس
1392/09/06 - 18:27
پاسخ
روحاني دروغ ميگه
rateup 79
ratedown 88
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به روحانی دروغ میگه . . .
rateup 55
 ratedown 52
1392/09/06 - 22:23
پاسخ ناشناس به مردم ایران خودشان دستگاه دروغ سنج اتوماتند خودشان تشخیص می دهند نیاز به واضح سازی نیست.
rateup 10
 ratedown 0
1392/09/07 - 15:28
محسن
1392/09/06 - 18:31
پاسخ
دنا جان میدونم نمیچاپی ولی اینا واقعیته.8سال تو رسانه ها میگفتن همه چی گل بلبله اجازه هم بدید یکی واقعیتارو بگه.دیگه مردم کارای مثبت اون دولتو میدونن!!!!
rateup 61
ratedown 6
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/06 - 18:55
پاسخ
دولت معتدل در دین اسلام تهمت و افترا مجازات خود را دارد و آبروی شخصی را بردن یکی از گناهان بزرگ اسلام است
rateup 13
ratedown 17
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به Oh my God
rateup 8
 ratedown 3
1392/09/06 - 22:23
پاسخ ناشناس به اگه تهمت و افترا بود بله، ولی همش واقعیت بود ضمنآ اون هائی که گفتن چون آقای دکتر احمدی نژاد نبوده عمل آقای دکتر روحانی غیبته، غیبت سلطان جائر حلیت داره
rateup 7
 ratedown 1
1392/09/07 - 11:48
پاسخ ناشناس به روحانی کم آورده ...
rateup 1
 ratedown 9
1392/09/07 - 23:21
عابدین گودرزدشتی
1392/09/06 - 19:05
پاسخ
بنام خدای رسواکننده دروغگویان/ اهالی معرفت از عهد کهن ، و کتاب کریم بر این باورند که: انسان ها از چیزی که ندارند دَم میزنند : از آشتی با همه گفتن کجا و زحمات مردیکه غایب است حتی کلامی نگفتن ، نشانه درونی مملو از نفرت و کینه است و تبدیل کردن گزارش (دولت امید ) به کوهی از کلی گوئی های آماری سیاه و نومید کننده دور از جوانمردیست ، آمارهائی که فهم آن در تخصص استادان اقتصاد است وبرای دیگران مشکل و گنگ ، درمانده میشویم که کلام آشتی را باور کنیم یا سرریز شدن این همه کینه انباشته و سر باز کردن این عقده آزار دهنده / جشن احمدی نژاد کشون بر شما مبارک باد !!
rateup 19
ratedown 20
ارسال نظر
پاسخ امين به عابدین گودرزدشتی احمدی نژاد هر چی ه بود از اینا بهتر بود
rateup 4
 ratedown 10
1392/09/07 - 09:20
پاسخ يلدا به عابدین گودرزدشتی مرديكه رو خوب اومدى!! خخخخخ
rateup 3
 ratedown 0
1392/09/07 - 15:57
ناشناس
1392/09/06 - 19:07
پاسخ
اومده بگه توی این 100 روز چی کار کرده خاطره تعریف میکنه. ملت رو جیگر فرض کردن!
rateup 16
ratedown 142
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به تو جیگر بودی هستی و خواهی بود اما مردم نه
rateup 6
 ratedown 0
1392/09/06 - 23:18
پاسخ ناشناس به روحانی از اول هم گفت من بعد از 100 روز به مردم می گم که چی تحویل گرفتم/ قرار نبود از کارهاش تعریف کنه. یخورده به اون ذهن منجمدتون فشار بیارید.
rateup 17
 ratedown 1
1392/09/07 - 09:39
ناشناس
1392/09/06 - 19:08
پاسخ
همش دروغ .بسه دیگه .خسته شدیم بخدا
rateup 35
ratedown 7
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/06 - 19:15
پاسخ
حق احمدی‌نژاد این نبود ...
rateup 27
ratedown 33
ارسال نظر
پاسخ مریم به بدتر از اینا حقش بود...
rateup 9
 ratedown 2
1392/09/07 - 08:06
پاسخ ناشناس به اره حقش این نبود و حتی اعدام در ملا عام هم کمه براش. اما این اقا هم دست کمی از ازون نداره. همیشه گفتم بازم میگم,
rateup 4
 ratedown 4
1392/09/07 - 08:29
پاسخ امين به روحانی تو را هم می بینیم
rateup 5
 ratedown 5
1392/09/07 - 09:20
پاسخ ناشناس به واقعا حقش این نبود. باید بدتر اینا سرش بیارن. بیاد محکامش کنند. این که اصلا چیزی نبود. اونم برای ما ایرانی که حافظمون ضعیفه و همه چیز رو زود فراموش می کنیم.
rateup 8
 ratedown 3
1392/09/07 - 09:40
پاسخ يلدا به بله حقش این نبود
rateup 3
 ratedown 1
1392/09/07 - 15:58
پاسخ يلدا به چرا كامنت منو كامل نذاشتين؟!! امانت دارى خوبه هااا! گفتم بدين دست ما مردم كه حقشو بذاريم كف دستش!!
rateup 9
 ratedown 1
1392/09/07 - 16:12
علی
1392/09/06 - 20:03
پاسخ
روحانی حق سیاه‌نمایی علیه دولت قبل را نداشت ...
rateup 17
ratedown 38
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به علی چطور وقتی احمدی نژاد با دروغ سیاه نمایی می‌کرد کسی صداش درنیومد؟!!
rateup 11
 ratedown 2
1392/09/07 - 09:04
پاسخ امين به علی سياه نمايي؟ همه مي دونن كه واقعيت بود راستي چرا احمدي نژاد حق اين كارو داشت و روحاني نداشت؟
rateup 9
 ratedown 1
1392/09/07 - 09:23
پاسخ ناشناس به علی این باید از مردم کمر خرد شده زیرتورم40در پرسید
rateup 8
 ratedown 1
1392/09/07 - 13:34
پاسخ يلدا به علی خوب سياه بوده ديگه!! انتظار دارين بياد بگه شب سفيده؟!
rateup 7
 ratedown 2
1392/09/07 - 15:59
من
1392/09/06 - 20:23
پاسخ
کی باید روحانی کشون راه بندازیم؟؟
rateup 25
ratedown 15
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/06 - 21:00
پاسخ
مگردولت احمدی نژادنقطه مثبتی هم داشت جیگر؟؟؟؟؟؟؟همش خراب کاری بود
rateup 85
ratedown 15
ارسال نظر
رضا
1392/09/06 - 21:24
پاسخ
شما نظر بنده رو درج نکردین و این کارتون کار درستی نیست و صرفا به درج نظرات مطابق میل خودتون پرداختید و این کار درست نیست و نشان از ضعف شدید شما دارد
rateup 10
ratedown 7
ارسال نظر
حقیقت
1392/09/06 - 21:49
پاسخ
روحانی اگر راست می گه عملکردهای 100 روزه اش را گزارش دهد، وقتی کم می آورد و حرفی برای گفتن ندارد فعالیت های دولت احمدی نژاد را سیاه نمایی می کند. روحانی بدان اگر خاتمی و هاشمی و عارف نبودن اسمی از تو نبود. حرمت لباس پیامبری را حفظ کن.........................................................
rateup 11
ratedown 30
ارسال نظر
پاسخ سید به حقیقت جناب حقیقت اولاشماتاییدفرمودیدکه آقایان هاشمی وخاتمی وعارف تاثیرتغییرسرنوشت انتخابات راداشتندودارندکه این خودجای تشکرداردوامادرکدامیک ازآماروارقام وگزارشات ارائه شده مبالغه شده وباعملکردغلط وبی مدیریتی دولت سابق یقینآاحتیاط هادرگفتاررعایت شدهوتمام سخنهاگفته نشده
rateup 4
 ratedown 1
1392/09/07 - 11:59
پاسخ يلدا به حقیقت حقيقت نيستى ، تو تفرقه اى!
rateup 2
 ratedown 1
1392/09/07 - 16:01
پاسخ اصغر به حقیقت همين كه صد روزه دلار قيمتش ثابت مانده ، براي هفت پشتتون بسه
rateup 2
 ratedown 0
1392/09/09 - 09:46
ناشناس
1392/09/06 - 21:54
پاسخ
سلام دوستان؛ من یه آدم سیاسی نیستم ولی بذارید به عنوان یه بیننده دیدگاهم رو بنویسم: اول اینکه: طبیعت انسان ها همینه که تا وارد یه پُست میشن خدمات مسئول قبلی رو نادیده میگیرن. در اینجا هم بحث دکتر روحانی و دکتر احمدی نژاد نیست. دوم اینکه به دوستایی ک میگن باید صداقت داشت اینو میگم که هر راست را هم نشاید گفت.. اینکه بگیم دولت قبلی پولدارترین بود و یا اینکه بدهکارترین بود چه دردی رو میتونه دوا بکنه؟؟ میگن رُک گویی با ملاحظه سیاست است و بی ملاحظه حماقت. این جمله رو کلّی عرض کردم تا خودتون بیشتر تامل کنید.
rateup 16
ratedown 147
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به خیلی جالبه!! ب فاصله ی سی ثانیه صد و یک رای منفی :) دانایی های بزرگوار؛ قسمت رای ها رو بیشتر مدیریت کنید. طبیعی به نظر نمیرسه
rateup 1
 ratedown 1
1392/09/06 - 22:33
پاسخ علی به من فکر می کنم شما یه کم زیادی دوستانه به قضیه نگاه می کنی."اینکه بگیم دولت قبلی پولدارترین بود و یا اینکه بدهکارترین بود چه دردی رو میتونه دوا بکنه"یعنی فکر می کنی کسی که با این همه درآمد مردم رو به خاک سیاه نشونده و باعث این همه مصیبت شده حتی بعد از رفتنش نباید مواخذه بشه؟ وقتی که بود کسی اجازه نداشت که انتقاد کنه الان هم که طاقت شنیدن ندارن
rateup 6
 ratedown 2
1392/09/07 - 13:08
پاسخ ناشناس به صرف مواخذه کارایی نداره.. چرا یه بار دکتر روحانی نگفت فلان کار رئیس جمهور قابل ستایشه؟ یعنی همش بد و بد؟؟ اتفاقا وقتی بود بیشترین انتقادات هم به سمتش بود گویا چشمها و گوشهایی هستن که نمیخوان ببینن و بشنون.. من عاشق چشم و ابروی اینا نیستم ولی اونچه رو که بهش اعتقاد دارمو بیان میکنم. من میگم نباید فقط چشامونو ببندیمو به دولت قبلی حمله کنیم. بحث ما اصلا مربوط ب دکتر روحانی و یا احمدی نژاد نیست. ضمن اینکه تاکید میکنم نحوه ی بیان و لبخند دکتر روحانی واقعا امیدبخش هستش ب شرط اینکه ملاحظه ی خیلی چیزها رو هم بکنند.
rateup 1
 ratedown 3
1392/09/07 - 22:15
چاپ کنید
1392/09/06 - 22:02
پاسخ
آقای روحانی اگر واقعا عملکردی داری بگو نه این که دولت قبلی را سیاهه نمایی کنی. اگر خاتمی و هاشمی و عارف نبود کسی اسمت را هم نمدانست. راست گو باش و حرمت لباس پیامبری را حفظ کن....................................
rateup 20
ratedown 147
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به چاپ کنید چقدر اين لباس برازنده ايشان است چشم ها را بايد شست
rateup 5
 ratedown 2
1392/09/07 - 09:05
پاسخ امين به چاپ کنید احمدي نژادو كي ميشناخت؟ روحاني خيلي سابقه اش بيشتر از زماني بود كه احمدي نژاد اومد
rateup 6
 ratedown 3
1392/09/07 - 09:23
پاسخ ناشناس به چاپ کنید توقع داری تو 100 روز چی کار کنه؟!!!! احمدی نژاد رو هم هیچکس نمی شناخت.
rateup 5
 ratedown 2
1392/09/07 - 09:43
پاسخ س به چاپ کنید اقای روحانی دقیقا گزارش 100 روزه دادند. توی این 100 روز داشتند گوشه ای از گندهایی که توی این 8 سال دولت قبل زدند را درست می کردند. باید اول میگفتند چه گندی زند که بعدش بگند راه کار درست کردنش چیه. نکنه انتظار معجزه از رئیس جمهور داشتید. این همه احمدی نژاد آنار و ارقام دروغ می گفت و میگفت ایران الان گلستانه کسی نبود بگه پس این همه بدبختب و فشار از کجاست. الان که حقیقت داره گفته میشه می گید چرا؟؟؟؟؟؟/
rateup 7
 ratedown 2
1392/09/07 - 12:12
پاسخ علی به چاپ کنید سواد خیلی چیز خوبیه کاش حداقل سوابق این دو نفر رو مقایسه می کردی بعد حرف می زدی
rateup 3
 ratedown 1
1392/09/07 - 13:09
همایون
1392/09/06 - 23:36
پاسخ
با سلام به همه مردم شریف و عزیز میهن دوست ایران اسلامی قربان صفای دلتون که حرفهاتون از روی حب وطن و...زده شده اما به وجدان وفطرت پاک الهی تون رجوع کنیداصلا این روش ارائه عملکرد نبود.شان ومنزلت خودش رو پایین آورد ریبی نیست که "من"واقعی اش تایید میکنه خدا به ایشان بصیرت بده که در مراحل بعداینگونه تنش و تشویش فکری بیفایده رو به ما هدیه نده نخواستیم کاکا.ادبیات و اخلاق انسانی یادتون نره .بماند حرمت لباس و به قول بعضی دوستان طرفداران و...شعور مردم فهیم که با چه نگاهی به شما اعتماد دارندلطفا کمرنگترش نکنید که معصیت از شما بسی ناخوبتر است.بااین بینش و نگرش و کلام بذر (؟)میکارید؟شمارو به مقدسات این حرفها رو کنار بذارید بچسبید به کاردشمن شاد نکنیدکه این حرفها ...غلطاندن گوی تفرقه ورذایل است وبس.عزیز ملبس به شریعت بیشتر مراقب باش که شیطان شبانه روز دم در خانه و پی اغواء شماست .حرف زیاد میشه زد اما امیدوارم با یاد و نزدیک بودن مرگ که چقدر به ما ؟...و خیلی از اسبابهای احتراز از گناه خداگونه تر کار کنیم حرف بزنیم و........آمین قربان صفای همه قلبهایی که برای اسلام و ایران میتپد.یاحسین ع
rateup 3
ratedown 4
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/07 - 00:25
پاسخ
می دونمکه روحانی هیچکاری نکرده ونمی کنه
rateup 2
ratedown 5
ارسال نظر
سارا
1392/09/07 - 01:15
پاسخ
کسانی که ادعا دارند احمدی نژاد کار مثبت داشته با صداعت به مردم اعلام کنند تا ما هم که در این کشور زندگی میکنیم اما کار مثبتی ندیده بودم متوجه شویم
rateup 5
ratedown 2
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/07 - 02:00
پاسخ
جناب دانا اولا که درکنار اینهمه نیش .کنایه به آقای رئیس جمهور روحانی آرشیوتونو گشتین وعکسی پیدا کردین که فرد پشت سری , داره ایشون رو باد میزنه! واین اقدامتون مصداق: ( رنگ رخسار حکایت کند از سرّ درون !) ایشو قرار داشتنذ که بعد از صد روز گزارشی به مردم ارائه نمایند ! بنای بر منظره نبود تا از رئیس جمهور سابق وتیمش دعوت به عمل بیاورند! آیا این گزارش کار نیست که بگوید در یکی از استانها فقط یرای 3روز گندم بوده وایشان وهیئت دولتش با تد بیری این معظل وحشتناک رو بر طرف کردن اونم با خزانهء خالی! ضمنا اگر قصد لاپوشونی وجنگولک بازی ندارین خوب میدونین که : جناب رئیس جمهور سابق باهر زبون وادبیاتی میتونن جواب بدن ( از آفتابه آب واونجای سوخته! ویا خس وخاشاک) هوادارانی مثل شما رو هم دارن که در انتخاب عکس روحانی برای این گزارش نهایت هنر رو به خرج بدن بدون اینکه بگویند عکس مربوط به فبل از ریاست جمهوریست !مرد باشید واین عرایض یک طلبه جبهه رفته روهم درج فرمائید!
rateup 6
ratedown 1
ارسال نظر
اکبری
1392/09/07 - 06:52
پاسخ
کسانی که آنقدر غرق در تفکرات جناحی شده اند که بدیهی ترین مسائل موجود کشور را انکار می کنند و حاضربه تحمل گزارش رئیس جمهور از تحلیل شرایط وضع موجود نیستند چگونه انتظارداشته باشیم وضع این کشور تا این نسل سر گشته دربادیه وجود دارد خوب شود.
rateup 6
ratedown 1
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/07 - 07:35
پاسخ
درود بر دانا
rateup 2
ratedown 5
ارسال نظر
مهدی
1392/09/07 - 08:14
پاسخ
nدوستان قرار نبود آقای روحانی در این صد روز معجزه کنن قرار بود بیان گزارش بدن که آیا مردم بدونید که وضعیت اقتصادی و اجتماعی و سیاسی مملکت در چه وضعی است . آمارها غلط نیست کمی تعقل نیاز است و قابل لمس چرا که آقای روحانی خود فردی حقوقی میباشند و بیشتر از خیلی ها میدانند که هر کلامی که منعقد میشود چه بار حقوقی و قضایی را دارد ضمنا اگر قرار بود جناب احمدی نژاد هم بیایند و شرکت داشته باشند فقط سوالات را با سفسته و پاسخ های سوالی و سر کاری توجیح میکردند مطمئن باشید
rateup 2
ratedown 2
ارسال نظر
بهزاد
1392/09/07 - 08:37
پاسخ
به اون آقای کرمعلی نون و اورانیوم بدین بخوره مثل مردم کره شمالی که خیلی با عزت زندگی میکنن.؟!
rateup 5
ratedown 2
ارسال نظر
من
1392/09/07 - 08:41
پاسخ
حالا این سایت خیبر نیوز از حرفای روحانی ناراحت شده از 8 سال پیش یادش رفته که احمدی نژاد همه رو تخریب میگرد و چرت و پرت میگفت
rateup 4
ratedown 2
ارسال نظر
دولت امید
1392/09/07 - 08:46
پاسخ
جواب ابلهان در یک کلمه هست اونم "خاموشی" روحانی متشکریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
rateup 6
ratedown 3
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به دولت امید تا که ابله رو چطور معنا کنی.. اگه جواب ابلهان خاموشی میبود الان نطق نمیکردی رئیس.. پس این نشان از سوزشی هست که اکنون از جانب شما شاهدش هستیم.
rateup 1
 ratedown 4
1392/09/07 - 22:22
گم کرده ره
1392/09/07 - 08:55
پاسخ
روحانی مدبر تبدیل به روحانی شجاع شود وبا احمدی نزاد مناظره کند البته مناظره با شریعتمداری یا حسن عباسی یا حتی روانبخش را هم می پذیریم-یالا یالا ترسوها
rateup 4
ratedown 3
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به گم کرده ره من نمیدونم روحانی توی این صد روز چه گلی به سر ملت زده گرونی هم بیستر شده اما شما انتقاداتون فقط برای احمدی نژاده
rateup 0
 ratedown 2
1392/09/08 - 00:04
کارگر
1392/09/07 - 09:01
پاسخ
خدايا!اين جوونامون تا به كي ميخوان گول ظاهر رو بخورن!اي خدا!!!!
rateup 2
ratedown 1
ارسال نظر
م . ع
1392/09/07 - 09:02
پاسخ
سلام به همگی ببخشید ها اما تا کی هی به جون هم می افتین و یکی از این بد میگی یکی از اون؟ این همه سال کارمون شده همین جدیده میاد بد قدیمیه رو میگه مردم میشن دو دسته میوفتن به جون هم که چی؟ مگه غیر اینه که همه ایرانی هستیم؟ همه قلبمون واسه کشور می طپه؟ بس کنین این تفرقه و دشمنی داخلی رو اقای احمدی نژاد در دوره خودش با بالاترین رای شد منتخب مردم راست و دروغ و تقلب و صداقتش به گردن اونا که اعلام کردن. حالا هم اقای روحانی بالاترین رو آوردن .یاد بگیریم همه با هم در پی ساختن شرایط بهتری برای زندگی باشیم از اینهمه تفرقه و توهین و یار و جناح کشی چه خیری دیدن اینهمه سال؟ اقای روحانی دروغ میگه؟ خوب کمکش کنین عملکرد خودش رو بهتر کنه تا رئیس جمهور بعدی واسه بالا کشیدن خودش مجبور نشه قبلی رو خراب کنه مگه روندی غیر این هم بوده هرکی میاد رو این صندلی میشینه نفر قبلی رو میکوبه؟؟؟ نتیجه؟ اغتشاش و دو دستگی و سو استفاده اونا که از اب گل الود ماهی میگیرن! ما همه ایرانی هستیم و خواهان کشوری سربلند با شرایطی خوب. پس جای این حمله مداوم به هم بشینین نقاط مشترک رو پیدا کنین و به هم کمک کنین
rateup 2
ratedown 1
ارسال نظر
ايراني بي طرف
1392/09/07 - 09:04
پاسخ
براي دادن گزارش اين صد روز نبايد ميدانستيم ايشان از كجا شروع كردند اتفاقا بسيار مفيد بود تا انهايي كه سرشان را مثل كبك زير برف كردند به خودشون بيايند ان چيزي كه داريد مغرضانه زير پا ميگذاريد وطنتان است و باز هم روحاني مچكريم
rateup 5
ratedown 1
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/07 - 09:06
پاسخ
مگه روحانی چه کرده؟؟؟
rateup 1
ratedown 2
ارسال نظر
گل پسر
1392/09/07 - 09:07
پاسخ
کلیددار جون فکر کن 4 سالت گذشته و رئیس جمهور بعدی نقدت میکنه .حالت چطوره؟بابا احترام همو نگه دارید
rateup 3
ratedown 2
ارسال نظر
محسن
1392/09/07 - 09:08
پاسخ
حرف حق همیشه تلخ بوده شما چرا یکجانبه طرفداری میکننید مملکت که اوضاع اقتصادیش در 8 سالکاملا مشخصه نیازی به توضیح روحانی نداه
rateup 2
ratedown 0
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/07 - 09:12
پاسخ
برای تمامی کسانی که از روحانی طرفداری می کنند متاسفم. کسی که بذر دروغ و بدبختی رو تو این مملکت کاشت،
rateup 3
ratedown 3
ارسال نظر
امين
1392/09/07 - 09:24
پاسخ
اقدامات مثبتي كه آقاي روحاني نگفتند: 1- آبرو ريزي هاي بين المللي احمدي نژاد 2- هاله نور 3- كاهش ارزش پول ملي به نصف 4- كاهش توان خريد مردم 5- آوردن نفت به سر سفره مردم 6- افزايش شديد نرخ تورم 7- افزايش سطح كيفي و رضايتمندي مردم 8- خس و خاشاك خواندن مردم 9- فروختن دلار دولتي در بازار آزاد 10- ايشان تنها رئيس جمهوري هستند كه بعد از رياست جمهوري شون دادگاهي شدن اونم غير علني 11- بگم؟ بگم؟
rateup 5
ratedown 4
ارسال نظر
مهدی آقائی
1392/09/07 - 09:25
پاسخ
سلام.. هم آن هائی که در فتنه 88 ریختن درخیابانها وهرچه خواستن وتوانستن کردند که شاید باوادعای تقلب آقای احمدی نژادرا که بارای زیادی برنده انتخابات بود پائین بکشند حتی اگه ایران را تکه تکه بکنند . حالا همان افراد صدایشان وکینه شان از گلوی شخصی بیرون میآید که رئیس جمهورایران است اما آقای احمدی نژاد دلش به پاکی دریاست ..والله پشتوانه اوست وآن ملتی که دوبار به او رای دادند در یک کلام آقای احمدی نژاد درقلب اکثریت مردم ایران است واسمش درتاریخ به زیبائی یادمیشود خلاصه یک کلام مرگ بر آمریکا وضدولایت فقیه ودرود بر احمدی نژاد مستعضف دوست
rateup 2
ratedown 5
ارسال نظر
مهدی
1392/09/07 - 09:35
پاسخ
با سلام ای کاشدر این جلسه احمدی نژاد هم حضور داشت تا واقعیت ها بیشتر نمود داشته باشند
rateup 6
ratedown 0
ارسال نظر
مقدم
1392/09/07 - 09:40
پاسخ
سلاماقای روحانی شما تو صد روز گذشته برای ارزاق مردم چکار کردید ارونیوم بیست درصدی رو که اقای احمدی نژاد اورد و شما 5 درصدش کردیداون زمان هم اگر احمد نژاد 5 درصد رو قبول میکرد مسائل تحریم حل میشد کی ارونیوم به بیست درصد رساند و اگر احمدی نژاد برای مذاکرات کاری کرد بدون اجازه رهبری نبودهانقدر دولت نهم و دهم را نکوبید برید سراغ دولتهای 7 و 8 اونها را بگید
rateup 3
ratedown 3
ارسال نظر
khkh
1392/09/07 - 09:51
پاسخ
در حق احمدی نژاد مثل همیشه ظلم شد
rateup 3
ratedown 7
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/07 - 10:53
پاسخ
اگه این حرفا راست نبود که همون جلیلی رای میاورد دیگه
rateup 5
ratedown 0
ارسال نظر
پاسخ ----- به حالا انگار 40 ملیون رای اورده
rateup 0
 ratedown 2
1392/09/08 - 08:16
ناشناس
1392/09/07 - 11:09
پاسخ
يكي ديگر از كنايه هاي روحاني اين بود كه دولت قبل مشاغل زيادي درست كرده ولي براي چيني ها و كره اي
rateup 4
ratedown 2
ارسال نظر
سید
1392/09/07 - 11:53
پاسخ
روحانی جز سیاه نمایی کاری نکرد
rateup 4
ratedown 4
ارسال نظر
علی
1392/09/07 - 12:11
پاسخ
گزارش صد روزه قرار بود گزارشی از وضعیت تحویل گرفته شده باشد
rateup 2
ratedown 0
ارسال نظر
حمید
1392/09/07 - 12:22
پاسخ
روحانی از احمدی بد تره
rateup 5
ratedown 5
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به حمید احمدی نژاد مرد بود
rateup 2
 ratedown 6
1392/09/07 - 22:40
تدبیر
1392/09/07 - 12:36
پاسخ
بهتره طرفدارهای احمدی نژاد از خواب بیدار شوند. آخه تا کی می خواهید خودتان را به خواب بزنید. حالا از شوخی گذشته ساندیس ها خوش مزه بوده که دارین سنگشو به سینه می زنید.
rateup 4
ratedown 4
ارسال نظر
مسعود
1392/09/07 - 13:05
پاسخ
اومده بگه که ما کاری کردیم به خصوص د زمینه مذاکرات هسته ای خودتان روحانی وفردی به ظاهر با تجربه هستید من خودم کار های احمدی نزاد در چند سال اخر قبول ندارم این دلیل نمی شه که اصلا کار مثبت انجام نداده مثلا پیشرفت در هسته ای (بر خلاف دولت اصلاحات) و... مشکلات اقتصادی هم خیلی وجود دارد البته برای یک سیاست مدار زشت هست که فقط متکی به رفع تحریم ها باشد اون هم یک فرد طلبه که به ظاهر اسلام شناخته که متکی به خودمان باشیم
rateup 5
ratedown 3
ارسال نظر
ما هم جواب میدیم
1392/09/07 - 13:40
پاسخ
چشم بصیرت میخواد که لااقل یکی از عمکردهای روحانی رو ببینه. وقتی همه چی اظهر من الشمسه و عین روز روشن چرا سیاهه نمایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مثل اینکه جیره خوار محمودی بودی حالا چیزی برای لفت و لیس نداری.....
rateup 2
ratedown 4
ارسال نظر
محمد
1392/09/07 - 13:46
پاسخ
سایت دانا مثل اینکه خیلی سوختید از اینکه کشور در دوران آقای روحانی داره به موفقیت می رسه چرا زمان احمدی نژاد از عملکردش انتقاد نمی کردید شما از اسرائیل هم برای ایران خطرناک ترید میدونم این متن رو توی نظرات نمیزارید اما همین کافیه که بدونید ملت ایران از افراطی هایی مثل شما دوری می کنند.
rateup 4
ratedown 4
ارسال نظر
فرزین
1392/09/07 - 14:03
پاسخ
از تعداد نمرات منفی طرفداران آقای احمدی نژاد همه چی معلومه
rateup 5
ratedown 3
ارسال نظر
rasoul
1392/09/07 - 14:17
پاسخ
من هيچي نميدونم،ولي فقط اينو ميدونم كه قدرت خيلي كثيفه .نگاهي به گذشته اين رو نشون ميده.رئيس جمهوراي قبلي رئيس جمهوراي قبل تر رو هميشه خائن و وطن فروش و.....پيش مردم معرفي كردن.آقاي روحاني!شما كه دم از اعتدال مي زني ، تند نرو چند سال بعد هم شما ميشي رييس جمهور سابق !!!!!!
rateup 3
ratedown 3
ارسال نظر
pouya
1392/09/07 - 14:46
پاسخ
اصلا انتخاب روحانی ؛ نه بزرگ ملت ایران به محمود بود
rateup 27
ratedown 5
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/07 - 15:17
پاسخ
به نظر می رسد دولت تدبیرو امیدو دولت راستگویان کلیدی همراه خود نیاورده بلکه قفل هایی سنگین و مملو از کینه را به همراه دارد آقای روحانی شما که گفتید شعار ما با عملیکی نبوده شعار شماچی آیا شعار به آرامش و آشتی با سیاه نمایی و تخریب ظالمانه یکی است؟ آقای روحانی دوره هاشمی گذشت دوره خاتمی گذشت دوره احمدی نژاد گذشت و دوره شما هم می گذرد آن وقت است که معلوم می شود شما چگونه دولت را تحویل می دهید شمایید و آخرتتان!!! مواظب آبروی اشخاص باشید مبادا آقا به شما تذکر دهد کما اینکه در انتخابات تذکر دادند سیاه نمایی ممنوع
rateup 6
ratedown 17
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به چرا سيستم راى دادن به نظرها درست كار نمى كنه؟!!
rateup 8
 ratedown 2
1392/09/07 - 16:03
یک ایرانی منصف
1392/09/07 - 15:42
پاسخ
درود به احمدی نژاد زحمت کش که طرح هایی را که هیچ دولتی ان را انجام نداد وبه دولت بعدی واگذار میکرد را با ایثار تمام انجام داد . مانباید نسبت ایثار دیگران فراموشکار باشیم بهتر است با دید باز کارهای انجام شده توسط ایشان را با دولتهای قبلی وبعدی مقایسه کنیم بعد قضاوت کنیم .......
rateup 9
ratedown 31
ارسال نظر
مشکی
1392/09/07 - 16:00
پاسخ
شب درازه آقای روحانی1 هشت سال دیگه افتضاحات شما هم رو میشه عجله نکنید
rateup 9
ratedown 29
ارسال نظر
مظفر
1392/09/07 - 16:44
پاسخ
آقای روحانی از مصاحبتون بسیار تشکر میکنیم... در ضمن دولت گفته بودن تا 100 روز آمار دقیق و وضعیت کشور را بیان میکنیم نه در 100 روز معجزه کنیم تا گندکاری های 8 ساله احمدی نژاد رو رفع کنیم... ایشالا این دولت به وضع اقتصادی همه مردم بهبود می دهد. همچنانکه فعالیت های هسته ای را که چند ساله به نتیجه نرسیده بودن ولی الان جناب دکتر ظریف رسوندن.... روحانی مچکریم....
rateup 15
ratedown 4
ارسال نظر
دلگیر
1392/09/07 - 18:08
پاسخ
خیلیروحانی خوبه که داره گندگاری های احمدی جون بر ملا می شه؟
rateup 2
ratedown 4
ارسال نظر
امیر
1392/09/07 - 18:23
پاسخ
این همه آمارهای منفی و عدم اشاره به حتی یک اقدام مثبت در دولت گذشته درحالی مطرح شد که در جریان همین برنامه، روحانی از همه ی افراد جامعه و جریان های سیاسی خواست تا "دلها از کینه ها شسته شود برادر بزرگوار شما خودت یک اقدام مثبت آقای احمدی نژاد را نام ببر ضمننا آقای روحانی فقط آمار داد و با ادب سخن گفت همین
rateup 5
ratedown 7
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به امیر هم دروغ گفت و به شعور مردم هم توهین کرد.
rateup 4
 ratedown 2
1392/09/07 - 22:43
اعتدالگر
1392/09/07 - 18:25
پاسخ
روحانی هم 8 سال دیگه یا 4 سال دیگه همین وضع یا بدتر را داره
rateup 6
ratedown 6
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به اعتدالگر ما نظاره گرانیم ملت ما عقلشون به چشمشونه
rateup 1
 ratedown 0
1392/09/07 - 23:41
peyman mokaber
1392/09/07 - 19:58
پاسخ
متاسفانه این یک رسم ناجوانمردانه و غیر منصفانه در 34 سال گذشته شده است که هر سخنران ونویسنده و مجری و گوینده ومورخی چون سید حمید روحانی ها صرفا به تخطه و تخریب پادشاهان این مرز وبوم پرداخته اند و اقای حسن روحانی هم همینطور حتی به یک اقدام از هزاران کار خوب جناب آقای دکتر احمدی نژاد اشاره ننمودند البته موفقیت های ایشان در سیاست خارجی بی سابقه است و افرین دارد
rateup 2
ratedown 1
ارسال نظر
پاسخ محسن به peyman mokaber آخه این احمدی نژاد به غیر از وعده بیخودی و توخالی دادن دادن چه برای این مملکت کرد؟ حالا خوبه روحانی گفت فقط 3 درصد طرحها عملیاتی شدن خجالت بکشین یه ذره
rateup 3
 ratedown 4
1392/09/08 - 12:03
ناشناس
1392/09/07 - 20:05
پاسخ
شما بر گذشته پشیمان شوید به نوی ز سر باز پیمان شوید گر آمرزش کردگار سپهر نیابید و از نوذر شاه مهر بدین گیتی اندر بود خشم شاه به برگشتن آتش بود جایگاه بزرگان ز کرده پشیمان شدند یکایک ز سر باز پیمان شدند
rateup 0
ratedown 0
ارسال نظر
ایرانی
1392/09/08 - 03:54
پاسخ
اقای روحانی حقا که یه حرف درست زدی با دولت قبل با ان همه زحمت ودفاع ازملت در روزای اخر صداوسیما چطور برخورد کرد.عوضش بی تدبیری این دولت مورد تشویقه
rateup 9
ratedown 0
ارسال نظر
قلمنتنیان
1392/09/08 - 11:35
پاسخ
همه اصحاب قلم لطفا همگی طلب مغفرت کنید. من فردا روز حساب باید جواب کیک و ساندیسایی که خوردم را پس بدم. اینو چیکار کنم؟ استغفراله حالا کاغذا بالا خودکارا رو میز.
rateup 1
ratedown 0
ارسال نظر
محسن
1392/09/08 - 12:00
پاسخ
نویسنده این مقاله معلومه که از اون یاروهاست که چشمشو روی همه چی می بنده والا اونی که ما دیدیم این بود که سه تا مجری زبونشون دراز شده بود و سوالای مختلفشون رو خیلی راحت طرح میکردن بدون اینکه مشکلی داشته باشن مثل اینکه یادتون رفته مصاحبه های آقای احمدی نژاد با آقای حیدری چطوری بودن انصاف هم چیز خوبیه به خدا
rateup 2
ratedown 0
ارسال نظر
الی
1392/09/08 - 16:57
پاسخ
نویسنده این مقاله از همه دروغ گوتره، کی آقای روحانی گفت در طی 100 روز تحول معیشتی و اقتصادی برای مردم ایجاد می کنه در ضمن شماها که می گید دولت سابق بهترین مدیر جهان بود پس چرا از روحانی عزیز(به کوری چشمه کسانی که نمی توانند ببینند) انتظار تحول دارید؟ما کسانی رو که در طی 8 سال گذشته و پس از آن(امثال شما) باعث فلاکت مردم شده و از کسانی که این بدبختی را برای مردم ایجاد کردند، حمایت می کنند را به خدای احد و واحد واگذار می کنیم. دانا اگر واقعا بدون غرض مقاله می نویسی پس انتشار بده
rateup 0
ratedown 0
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/09 - 08:15
پاسخ
بن مياد آقاي روحاني به قولش عمل نكرده و نتونست صد روزه معضلات رو حل كنه و مجبور به ايراد گيري شد تا وقت برنامه پر بشه. اصلا احمدي نژاد يزيد يكي بگه كه تو كه حسيني هستي چكار كردي تو اين صد روز. متاسفم خبر نداريد پشت پرده سياست اين ادمها چي مي گذره. اگر بريد وزارتخونه ها و ببينيد بيشتر وزاري اين اقا بازنشسته ها رو برگردوند سر كار اون موقع متوجه ميشيد دنيا دست كيه و البته ليقات مردم ما همين آقا و كابينشه
rateup 0
ratedown 2
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/09 - 09:53
پاسخ
سلام من اصلا نمي خوام طرف هيچكدوم رو بگيرم ولي بدون بررسي وضعيت گذشته و در نظر گرفتن پايه ها آيا مي شه براي حال و آينده برنامه ريزي كرد؟ ما عادت كرديم بدون مطالعه و مقطعي كار كنيم
rateup 7
ratedown 0
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/09 - 12:20
پاسخ
احمدی نژاد برای پول پرستانی که از هر راهی برای بیشتر شدن منافعشون استفاده میکردند یک کابوس بود... آیا حالی از مردم مناطق محروم پرسیده اید؟ 8 سال پیش گاز نداشتند الان مدرسه هم دارند...
rateup 1
ratedown 1
ارسال نظر
پاسخ رضا به سلام اقای احمدی نژاد فقرا را فقیرتر کرد و ثروتمندان را غنی نمود به بچه های بهزیستی سهام عدالت نداد ولی به همه سپاهیها و دولتیها سهام داد اگر فرکر میکنید دروغ می گویم بروید جلوی بهزیستی استان و هر کس امد بپرسید سهام عدالت گرفته یا نه
rateup 1
 ratedown 0
1392/09/09 - 23:44
مهدی آرام نژاد
1392/09/09 - 12:57
پاسخ
من خودم با یه شرط میخواستم رئیس جمهور مادام العمرش کنم . و اون شرط این بود که یه جائی رو که ایشون ... بود رو نشون میداد. خب متاسفانه نتونست نشون بده!!!
rateup 0
ratedown 0
ارسال نظر
مسعود
1392/09/10 - 09:56
پاسخ
inshalah roozi shahed bashim
rateup 0
ratedown 0
ارسال نظر