شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
سلام کانال تلگرام
اینستاگرام
گروه: استانها
ساعت: 12:17 منتشر شده در مورخ: 1392/09/24 شناسه خبر: 38389

بی‌ حیایی‌ این‌ بار به بهانه برف بازی!+ تصاویر

بی‌ حیایی‌ این‌ بار به بهانه برف بازی!+ تصاویر
این روزها همزمان با بارش نعمت الهی برف در بسیاری از مناطق کشور به ویژه مناطق سردسیر ، شاهد بروز خزنده معضل بی حیایی و اختلاط میان افراد نامحرم به بهانه برف بازی و شادی در هوای زمستانی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در این ایام سال که مصادف با ایام سوگواری ماه صفر نیز هست و اندک اندک به موسم اربعین حسینی نزدیک می شویم، از برخی شهرهای برف گیر کشور خبرهایی می رسد مبنی بر این که تجمعات مختلف و حرکاتی دور از خلاف شأن و شئون مسلمانی از سوی برخی دخترها و پسرهای جوان به بهانه برف بازی و لذت بردن از حال و هوای زمستانی صورت گرفته و می گیرد

حالا فرقی هم نمی کند که این برف بازیِ توأم با بی حیایی در شهری مثل قزوین صورت گرفته باشد یا پارک جنگلی ارومیه یا سیرچ کرمان و یا از سوی برخی پایتخت نشینان ارتکاب یافته باشد.

متاسفانه طی یکی دو سال اخیر ماجرای آب بازی و آب پاشی دختران و پسران نامحرم در برخی بوستان های کشور به ویژه تهران منجر به اعتراضات قشر متدین و برخی علما به این امر شده بود که خواستار مقابله جدی دستگاه ها و نهادهای انتظامی و قضایی ذیربط با این گونه بی حیایی ها شده بودند، اما گویا به نظر می رسد که با تنوع فصل ها ، این قبیل حرکات به اقسام دیگری انجام می شود و در این میان ، باز هم برخی مسئولان نسبت به این گونه قضایا، از خود تساهل و تسامح نشان می دهند!

البته کسی مخالف شادی های دسته جمعی در حدود و معیارهای شرعی و عرفی نیست اما این که عده ای در لوای چنین بهانه ای بخواهند به اختلاط میان زن و مرد و دختر و پسر نامحرم دامن زده و باعث و بانی رواج این گونه روابط غیرشرعی شوند، جای بسی سوال دارد و صد البته افسوس!!

 

https://newroom.dana.ir/38389
ارسال نظر
نظرات
سمانه
1392/09/24 - 12:21
پاسخ
بابا چه عیبی داره آخه ما برف ندیده ایم
rateup 2540
ratedown 246
ارسال نظر
پاسخ رضا به سمانه به نظر شماعیب ندارهسمانه خانم.یعنی هرکاری دوست دارند انجام بدن و اسلامی که با این زحمت به دست ما رسیده رو تخریب کنند خوب والا
rateup 1693
 ratedown 2757
1392/09/24 - 13:25
پاسخ ariya به سمانه آقا رضا باهات موافقم
rateup 248
 ratedown 546
1392/09/24 - 14:31
پاسخ ناشناس به سمانه رضا شاید یکی مسلمون نباشه ایرانی باشه مسلمون نباشه باید چیکار کنه؟!!!!
rateup 309
 ratedown 71
1392/09/24 - 14:50
پاسخ ناشناس به سمانه این همه تفریح سالم داریم ما ؟چرا
rateup 68
 ratedown 139
1392/09/24 - 15:01
پاسخ فاطمه به سمانه چی خوبه والا؟؟؟ از کجا میدونید توی این عکس ها همه نامحرمن شاید خواهر برادر یا زن و شوهرن. بعدم مگه اسلام با این چیزها تخریب میشه؟؟؟؟؟؟؟ هیچ چیزی با زور و بکن نکن بدست نمیاد( لا اکراه فی دین)
rateup 377
 ratedown 30
1392/09/24 - 15:11
پاسخ ناشناس به سمانه با کدوم زحمت؟
rateup 254
 ratedown 20
1392/09/24 - 15:26
پاسخ ناشناس به سمانه آقا رضا مگه برف بازي به اسلام صدمه مي زنه؟!
rateup 491
 ratedown 45
1392/09/24 - 15:28
پاسخ فیروز به سمانه آقا رضا اسلام تو که با برف بازی مثل برف آب میشه،بهتره بری ایمانتو تقویت کنی داداش!!
rateup 461
 ratedown 64
1392/09/24 - 15:48
پاسخ ناشناس به سمانه میپرسن «رضا شاید یکی مسلمون نباشه ایرانی باشه مسلمون نباشه باید چیکار کنه؟!!!! »، جوابش سادس، به قوانین اسلامی این کشور احترام بذاره.
rateup 9
 ratedown 61
1392/09/24 - 19:58
پاسخ دانیال به سمانه آقا رضا بر اساس کدوم حدیث ، آیه و یا فتوایی برف بازی مایه صدمه به اسلام است ؟ اگه اینه اصلأ نباید اسلام به کشورهای سردسیر و برفی می رفت !!!
rateup 45
 ratedown 8
1392/09/24 - 21:54
پاسخ در جواب رضا به سمانه اسلام هم با این چیزا تخریب نمیشه
rateup 56
 ratedown 6
1392/09/25 - 11:13
پاسخ علي به سمانه مملكت مال همه است ، هر كسي خودش انتخاب مي كنه كه چي كار بكنه (با در نظر گرفتن قانون) . هيچ كدوم از اين زيبايي ها ، شادي هاو لذت ها بي قانوني نيست. دانا جلوي شادي مردم رو نگير
rateup 7
 ratedown 4
1392/09/25 - 18:05
پاسخ علي به سمانه دانا جان ممنونتم
rateup 6
 ratedown 0
1392/09/25 - 18:08
پاسخ araz به سمانه واییییییییییی حالا که چی
rateup 1
 ratedown 5
1392/09/25 - 18:59
میر
1392/09/24 - 13:49
پاسخ
نمی دونم از بی جنبه بودنه یا از بیکار بودن که چشم دیدن شادی ملت رو ندارین.
rateup 271
ratedown 23
ارسال نظر
مهدی
1392/09/24 - 13:57
پاسخ
بی خیال اینا با این کاراشون برفو بچسب که خیلی حال میده
rateup 100
ratedown 21
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/24 - 14:14
پاسخ
با این وضع خدا هم قهرش می گیره دیگه برف نمی یاد
rateup 28
ratedown 111
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به خدا قهرش از ریا ریا ریا میگیره نه برف بازی.
rateup 52
 ratedown 4
1392/09/24 - 20:47
پاسخ ناشناس به برعکس
rateup 4
 ratedown 9
1392/09/24 - 23:35
پاسخ نایس به اون وقت چرا تو اروپا 10 برابر اینجا برف میاد؟ چرا قهر خدا اونا رو نمی گیره؟؟؟؟
rateup 37
 ratedown 8
1392/09/25 - 08:04
ناشناس
1392/09/24 - 14:18
پاسخ
خدا شفاشون بده
rateup 33
ratedown 85
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/24 - 14:19
پاسخ
اینا کین؟
rateup 9
ratedown 51
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/24 - 14:20
پاسخ
وای وصیبتا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rateup 10
ratedown 37
ارسال نظر
ناشناس
1392/09/24 - 14:20